مهدیه زهرا جانمهدیه زهرا جان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره
فاطمه حسنا جانفاطمه حسنا جان، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره
ریحانه نورا جانریحانه نورا جان، تا این لحظه: 5 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

فرشته کوچولوهای آسمونی لحظات ناب زندگی عشقای مامان و بابا

مهدیه زهرا بزرگ شده

1398/6/5 18:44
نویسنده : یاس نقره ای
428 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  اگه گفتید من کیم من مهدیه زهراهستم 😲همون مهدیه زهرایی که 9سال پیش مامانم در مورد شیطنت هام حرف میزد🤭اما الان اومدم تاوبلاگ رو اپ کنم  بگذارید از اولش بگم همه چیز از اونجایی شروع شد که............

تصمیم گرفتم که وبلاگمو از اول بخونم بعد دیدم مامانم تاتولدآبجی ریحانه نورا آپ کرده😐🙁😢😲 وتصمیم گرفتم آپ کنم

 

 

ببخشید اولین بارمه که دارم وبلاگ مینویسم(بالبتاب)وزیاد بلد نیستم عکس بذارم😊ومامان هم وقت نداره😔ایشا...دفعه بعد مفصل مینویسم وآپ میکنم🤩

 

پسندها (5)

نظرات (0)