مهدیه زهرا جانمهدیه زهرا جان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره
فاطمه حسنا جانفاطمه حسنا جان، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره
ریحانه نورا جانریحانه نورا جان، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه سن داره

فرشته کوچولوهای آسمونی لحظات ناب زندگی عشقای مامان و بابا

روز ماااااااااادر

1392/2/11 9:10
نویسنده : یاس نقره ای
1,513 بازدید
اشتراک گذاری

مهدیه زهرای خوشگل

امروز دوباره برخودم بالیدم که خدا منو برای مقام مادری لایق دونست و یه فرشته کوچولوی آسمونی بهم عطا کرد

خدایا به همین روز عزیز قسمت میدم که هیچ فرشته ای رو در حسرت مادر بودن نذار

 

اول رفتیم خونه عزیز جون و هدیشو دادیم

فرداش هم باباجون ما رو برد رستوران و بعدش اومدیم و چون کیک داشتیم تو شمع فوت کردی و کلی ذوق کردی(چون بهت گفتم تولد حضرت زهراست اسم تو هم زهراست،فکر میکردی تولدته،بعدشم میگفتی اسم من مهدیه زهرا زهرا،رو زهراش تاکید میکردی) بعدش جیغ جیغ که هدیه ی من

ما هم چون اسمت (هم مهدیه هم زهرا)اسم حضرت زهراست برات هدیه خریدیم(وسایل دکتری،دوربین و ساعت که همشم خیلیییییییییییییییی خوشگل بود)

 

تو و بابایی هم برای من یه کت و یه تونیک و یه دسته گل خوشگل خریدید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

پانی(مامانه بهداد)
19 اردیبهشت 92 11:38
عزیزم روز مادر و تولد بانو زهرا (س)مبارک و فرخنده باشه و انشالله زیر سایه خانم سلامت و شاااد و با ایمان بزرگ بشه . قربونه شیرین زبونیاش برم که دلم ضعف میره برای این فرشته های خوش زبون.
جوجو
6 خرداد 92 17:26
جوجو و جی جی دوستتون دارم
مامان یگانه زهرا
21 خرداد 92 9:25
عزیزم همیشه شاد باشید
مامان امیرمحمد
27 خرداد 92 17:02
دوست عزیزم خدا دخترتو برات نگه داره خیلی از اعتقادات خوشم میاد موفق باشی
نازنین مریم
8 تیر 92 12:06
سلام چون یکی از راهای زمینه سازی برای فرج آقا و مولایمان حضرت صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه) تربیت فرزندان شایسته ، و آماده کردن آنها برای یاری حضرت است مطالبی در این باره گذاشتم منتظر حضورتون هستم
پانی (مامانه بهداد)
11 تیر 92 9:54
سلام خواهر جااااااااان پس کجایی چرا وبلاگ دخملی رو آپ نمیکنی؟ دلمان تنگییییییییییید ببوس فرشته کوچولومو