مهدیه زهرا جانمهدیه زهرا جان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره
فاطمه حسنا جانفاطمه حسنا جان، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره
ریحانه نورا جانریحانه نورا جان، تا این لحظه: 5 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

فرشته کوچولوهای آسمونی لحظات ناب زندگی عشقای مامان و بابا

ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر

1392/3/3 1:39
نویسنده : یاس نقره ای
1,558 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزانی که وب رو دنبال میکردیدو شکایت میکردید که چرا آپ نمیکنم

 سلام عشق مامانی ،ببخشید که چند وقت نبودیم،یه درگیری داشتیم که نتونستیم بیایم،امیدوارم از دست مامان ناراحت نشده باشی

 

عاشــــــــــــــــــــق این شعرم که میگه

نماز بی ولای او

عبادتی است بی وضو

به متکر علی بگو

نماز خود رها کند

 

روز پدر شد و ما دوباره عزااا گرفتیم برای بابایی چی بخریم

ولی هر چی بود به خیر گذشت و به خوبی و آبرمندانه برگزار شدقلب

 

مامان خوشگلم غیر از اینکه دیگه نمیدونم چه کلمه ای رو بنویسم چون همه رو میگی اینو بگم که:

ادای عطسه کردن در میاری و میگی مامان فکر کنم سرما خوردمتعجب

یکی بوست میکنه،میای و به من شکایت میکنی که بوسم کرد و به من میگی جاشو بوس کن

لوس منی دیگهماچقلب

به جای تو رو خدا،میگی به خدا،صبح از خواب بلندم میکنی و میگی مامان به خدا بلند شو

یا میگی مامان زهرا به خدا برام کتاب بخون

به جای کلمه چه هم،از چقدر استفاده میکنی،مثلا میگی چقدر رنگیه ؟  یا چقدر بویی میده!!!!

میگی مامان قلقلک نده به من!!!!!!!!!

 

آخـــــــــــــــــــــــــــــــــه چی بگم از شیرین زبونیات و ادا و اطفارات که دیگه به اوج شیرینی رسیده،هر چی بگم کـــــــــــــــــــــم گفتم،کاش میشد لحظه به لحظشو فیلم برداری کرد عزیز دلم

کــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاش کاش کـــــــــــــــــــــــاشافسوسخیال باطل

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)