مهدیه زهرا جانمهدیه زهرا جان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره
فاطمه حسنا جانفاطمه حسنا جان، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره
ریحانه نورا جانریحانه نورا جان، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه سن داره

فرشته کوچولوهای آسمونی لحظات ناب زندگی عشقای مامان و بابا

سومین ماه رمضان فرشته ام

1392/4/19 15:53
نویسنده : یاس نقره ای
1,454 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

کاش این رمضان لای دیدار شویم

سحری با نظر لطف تو بیدار شویم

 

باز هم ماه رمضان آمد،میگن اونایی که اهل سیر و سلوکن،سیر و سلوکشون از این ماه شزوع میشه

ما که خیلـــــــــــــــــــــــــــــــــــی با اونا فاصله داریم

ولی کــــــــــــــــــــــــــــاش یکم بیشتر به خودمون بیایم

ای خـــــــــــــــــــــــــــــــــــدا چقدر دلم گرفتهگریه

 

در میکده گشودند

خدایا مپسند که در این بزم و طرب

ما سوی تقوا نرویم

 

مهدیه زهرای نازنینم،عشق مامان

از اونجایی که همه چیزو متوجه میشی بهت توضیح دادم که ماه رمضان ماه خداست و روزه میگیریم و قرآن میخونیم و ....

اولش با دقت گوش دادی،بعد سوال پرسیدنت شروع شد

تو روزه ای؟ بله مامانم

بابایی هم روزه است؟،بله مامان ،بابایی هم روزه است

مامان جون هم روزه است؟بله عزیز دلم اونم روزه است،همه روزه اند مامانی

با با جونم روزه است؟بله مامان باباجونم روزه است

خاله اینبم روزه است؟مامانی قشنگم همه روزه اند،خاله هم روزه است

دیگــــــــــــــــــــــــــــــــه بحثو عوض کردماوه

 

 

بگم که یه سره در حال سوال پرسیدنی

مثلا وقتی مشهد بودیم و به بابایی گفتم بره چادرتو متبرک کنه،بابایی گفت تو فضای صحن مطهر حرم تبرک میشه دیگه!!!!!!

تو گفتی فضای صحن حرم چیــــــــــــــــــــــــــــه؟؟؟تعجبسوال

 و ما مانند آهو در برفمنتظر

 

 

 

یا میگی مامان دمپایی من چقدر رنگیه؟

بنفشه مامان

بنفش چی؟

بنفش کم رنگ

بنفش کم رنگ چی؟

بنفش کم رنگ خرگوش دار

بنفش کم رنگ خرگوش دار چی؟

بنفش کم رنگ خرگوش دار عینک دار

بنفش کم رنگ خرگوش دار عینک دار چی؟

ومن دوباره آهو در برفــــــــــــــــــــــــــــــــــــاوهآخ

این مکالمه ی هر دفعه ماست وقتی میریم دستشویی

 

یا هر دفعه دارم برات غذا میارم میگی

مامان چی میاری؟

به به

به به چی؟

به به مرغ(مثلا)

به به مرغ چی؟

به به مرغ خوشمزه

به به مرغ خوشمزه چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ومن اوهآخ

 

تلوزیون خونه ما یکسره شبکه پویاست،تا هر کارتونی شروع میشه میگی مامان اینو دوست داری؟

میگم بله مامان دوست دارم،تو هم دوست داری؟

میخندی و میگی بیه منم دوست دارم

 

 

همه چی رو میفهمی و میدونی

اونروز داشت یه فیلم نشون میداد که یکی داشت یکی دیگه رو خفه میکرد،داشتی با دقت نگاه میکردی

گفتی داره چی تار میتنه؟

بابایی گفت بازی میکنن بابا

منم گفتم مامانی دارن کشتی میگیرن

گفتی نـــــــــــــــــــــــــــه،داره میتشه(میکشه)

من و باباییتعجب

 

وروجــــــــــــــــــــــــــــــــــــــک،اونروز اومده به من میگه:

مامان من بزرگ بشم میرم مدرسه

منم گفتم بله مامان فدات شه

گفتی بابا هم میره سرتار

گفتم بله

گفتی بعــــــــــــــــــــــــــد تو تنها میمونی هه ههقهقهه

گفتم منو تنها میذاری میری؟ من گریه میکنما

گفتی گریه نتن ولی باید تنها بمونی

گفتم منم میرم خونه مامان جون

قیافت عوض شد و گفتی اونجا نروووووووووووو،تنها بمون

بعدش من قهقهه

 

یا اینکه یک بار با مامان جون رفتی نانوایی،اونروز دیدم مگس کش رو برداشتی و به سرش دست میزنی و  میبری توی فاصله ای که بین مبل هاست و به تنور شبیه میکنی و میگی دارم نون درست میکنممتفکر

 

اونروز رفتیم با بابایی دکتر،چون تو شهر بود با موتور رفتیم و تو رو گذاشتم پیش مامان جون،

تا اومدم خونه گفتی مامان زهرا تجا بودییییییییییییی؟

چرا منو نبریدی(نبردی)؟

حالم بد نشه؟

مامان جون بهت گفته بود که تو رو نبردن چون هوا گرمه و حالت بد میشه و حالت بهم میخوره و...

برات لباس خریده بودم،تا اونو میبینی میگی مامان،چرا منو نبریده بودی؟حالم بد نشه؟!

جیگــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرتو برم مامانم

 

وقتی یه چیزی میخوای میگی میخواستم،مامان ببنی میخواستم؟

یعنی بستنی میخوام

 

و اینکه تا یه کاری میکنی که کار خوبی نیست

میای با بغض میگی مامانی تار بدی تردم،منم قند تو دلم آب میشه و میگم عیب نداره دیگه نکن،میگی چشم و به نشانه چشم سرتو تکون میدیقلب

 

امروز هم که داشتیم عکسای بچه های نی نی سایتی رو میدیدم، گفتی مامان اینا مامان و باباشونو اذیت میکنن؟

گفتم نه مامان،مگه تو اذیت میکنی

گفتی بله،مامان زهرا رو اذیت میکنم،الـــــــــــــــــــــهی بمیرم،چون امروز به خاطر روزه حال نداشتم و بابایی گفت مامانو اذیت نکن اینو گفتـــــــــــــــــــــــــــــی!!!ناراحتقلبماچ

مامان فـــــــــــــــــــــــــــــــــــــدات شه

 

خیلـــــــــــــــــــــــــــــــــــی شعر دوست داری و یه سرا در حال شعر خوندنی،یا با من یا خودت یا با تلوزیون

اینا رو بلدی:

حسنی ما یه بره داشت

حسنی نگو بلا بگو(تقریبا)

کل کتاب تاتی ها

کدو قلقله زن

یه توپ دارم قلقلیه

هورا هورا یه نی نی

اتل متل

توپ سفیدم قشنگی و نازی

شعرای تلوزیون و آگهی ها،حتی شماره تلفنایی که با شعر میگن

شعر نقاشی نقاشی

و شعرای شبکه پویا و حتی آدرس سایت شبکه پویاتعجب

میترسم مامان خوبی نباشم و تو استعدادت شکوفا نشــــــــــــــــــــهناراحتگریه

 

راستــــــــــــــــــــی وقتی یکی سر به سرت میذاره و تو حوصله نداری میگی

بلو پی تارت(برو پی کارت)زبان

 

 

 

 

 

 

اینم برا این گذاشتم که ببینید بچم یک بار تو عکس خندید(اونم اتفاقی)فکر نکنید همیشه وایمیسته عکس بگیریم،عکسای فجیع گریه کردنم داشت،اینجا دیگه خسته شد و بعد گریه است که آرومه و قهــــــــــــــره

 

 

رفتیم نمایشگاه قرآن،برا اینکه خسته نشی کالسکتو برده بودیم که توش بشینی،میگفتی مگه من نی نی ام که تو کالسکه نشستم،ولی اصـــــــــــــــــــلا حاضر نبودی ازش در بیای

کلـــــــــــــــــــــی کتاب خریدیم برات

و یه پسره که غرفه دار بود و سی دی برا بچه ها داشت عااااااااشق تو شده بود و آورد بهت یه سی دی داد و بغلت کرد و کلی فشارت داد و بوست کرد وکلی سفارش برا اسفند دود کردن

 

راستی رفتی نقاشی هم کشیدی(نداشی به قول خودت)و جایزه یک توپ گرفتی!!!!!!!!!!!!!!

 

عکسای نمایشگاه رفتنی(اجازه دادی دو تا دونه عکس بگیرمنیشخند

 

 

اینجا هم تو راه نمایشگاه تو ماشین

 

بابایی نمیذاره بیشتر از این بگم،همینشم قاچاقیه

ولی کلا اینکه خیلـــــــــــــــــــــــــــــی و خوب و مهربونیقلبماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

پانی (مامانه بهداد)
3 مرداد 92 12:22
سلام نازنینم . نماز و روزه های شما قبول و سومین ماه رمضان فرشته کوچولومون مبارک. واااای که با دله من چه کردی آخه با این همه عکسای قشنگ و شیرین زبونی های قند عسلم. من واقعا همیشه گفتم و میگم خدا فقط باید به بعضی ها دختر بده . کسانی مثل شما که قدر این گوهر پاک رو بدونن . خدای مهربون نگهدار و نگهبان همه لحظه هاتون باشه. هزار ماشالله چقدر معصوم و شیرین شده تو چادر عربی. موهای دم موشی و مژه های بلند و خوشگلش تو عکسی که میخنده واقعا منو به یه دنیای دیگه برد .(لا حول والا قوه الا به الله العلی و عظیم) خیلی از دیالوگاتون با هم لذت بردم خیلی زیبا و درست شخصیت مهدیه زهرای گلم رو پرورش میدی . نامزدی خاله اینب هم مبارک انشالله به پای هم پیر بشن و تا روزگار ِ پیری خوب و مهربون در کنار هم بمونن. براتون یه بغل آرامش و شاااادی آرزو میکنم. نازنین ِ شیرین زبونم میبوسمت . منکه دل نمیکنم از دیدنت ولی برم تا خسته ات نکردم و نگفتی بلو پی تارت
مامان تارا و باربد
12 مرداد 92 11:29
طاعات و عبادتتون قبول حق فرشته نازنینتو ببوس
مامانی زهرا
12 مرداد 92 15:03
سلام به مامانیِ مهربون و دخملی ناز طاعات و عباداتتون قبول . دختر بسیار زیبا و نازی دارید ، ما با افتخار شما رو لینک میکنیم شما هم اگه افتخار بدید به وبلاگ زهرا کوچولوی ما سر بزنید و لینکمون کنید امیدوارم بیشتر به هم سر بزنیم و دوستای خوبی برای هم باشیم بوس برای مهدیه زهرای گلم
مامان چند تا فرشته
23 مرداد 92 2:34
سلام عیدتون مبارکبا چادر چقدر ناز شده
samane
1 شهریور 92 18:45
salaaama golam
man az dostaye ninisit hastam
aval ye machhhhhh az gol dokhtaret bekon
va bad mikhastam mano to kharide chador rahnamae koni chadore shoma lobnanie tarhe sadafe???
man modele sadaf daram ama mikham melie goshad bekharam nazaret chie dostam


عزیزم چادر من لبنانی یه طرفه است،من که متوجه نشدم شما کی هستین!!!
ولی میل خودتونه
مامانی زهرا
16 شهریور 92 15:43
فرشته ی کوچولو ، روز دختر رو صمیمانه به شما تبریک میگم . سلامت باشی عزیزم
مامان هدیه زهرا و هانیه زهرا
15 مهر 92 10:24
طاعاتتون قبول خانمی مشاالله چقدر شما خانم گلی
نورا
13 آذر 92 15:25
به به به این فرشته خانم زیبا و دوست داشتنی با این حجابش.