مهدیه زهرا جانمهدیه زهرا جان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره
فاطمه حسنا جانفاطمه حسنا جان، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره
ریحانه نورا جانریحانه نورا جان، تا این لحظه: 5 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

فرشته کوچولوهای آسمونی لحظات ناب زندگی عشقای مامان و بابا

تولد پروانه ای مهدیه زهرا جاااااااااااااان

1392/11/23 17:55
نویسنده : یاس نقره ای
1,515 بازدید
اشتراک گذاری

مهدیه زهرای عشقـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمقلب

امروز سه ساله که وجود تو فرشته کوچولوی آسمونی زندگی ما رو پر از نور و عشق کرده

عزیزم هنوز باور ندارم که خدا چنین فرشته زیبا و پاکی نصیبم کرده

اییییییییییییییییییی خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا

به خودت میسپارمش

به چهارده نوری که جهان را به بهانه وجودشان آفریدی میسپارمش

خدایاااااااااااااااااااااااااااااااا نگه دارش باش و لحظه ای عشق مرا به خودش وانگذار

به حق حضرت زهرا و خاندانشفرشته

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 آخرش یه ذره بداخلاق شدیماچ

 به قول خودت فاطمه توچولو و فاطمه بزرد

 

 

 

 

 

 

 عاشق این بودی که مثل عروسا تور دامنتو بالا بگیریقلب

 ذوق کردن به خاطر هدایا

 

 

 فاطمه زهرا یک ماه و دو روزه که خیلییییییییییییییییییییییییییییییی دختر خوب و حرف گوش کنی بود و شام آخرین امتحان کارشناسی مامانش به دنیا اومد

 اینم مهدیه زهرای نازنین مامان که بعد تموم شدن تولد هم حاضر نبود لباساشو در بیاره و تا نصف شب تنش بود و مثل شاهزاده ها نشسته بود و همه میومدن از خانوم عکس میگرفتن

یه سره با عروسکش بازی میکرد و براش شعر میخوند

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآخخخخخخخخخخخ مامان فدات بشهقلبماچ

 

 اینجا هم نمیذاره باباش عکس بگیره و پشتشو میکنه،ای جیگر

منم به بابایی گفتم از فرصت استفاده کن و از موهای ناااااااااااااااااااااااااااااااااااااازش عکس بگیر

 اینم کارت یادگاری(تشکر) که به همه دادیم

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خانمی
15 اسفند 92 15:54
خانمی قبلا هم برات بیام داده بودم که من هم یه دخمل مثل شما دارم . دوست دارم باهم دوست بشیم نظر شما چیه؟
یاس نقره ای
پاسخ
سلام،ببخشید من زیاد وقت نمیذارم و من هم خوشحال میشم باهم دوست بشیم ولی شما آدرس وبتون رو نذاشتید که لینکتون کنم
مامان تارا و باربد
18 اسفند 92 12:52
هزار ماشالا به این خانوم کوچولوی نازنین زنده باشی الهی
خانمی
22 اسفند 92 15:29
عزیزم من وبلاگ ندارم. می خوام با هم دوست بشیم و رفت و آمد کنیم دختر هامون باهم دوست بشن و بازی کنن
یاس نقره ای
پاسخ
عزیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــز دلم خب آدرس ایمیلتو اگه داری بده من بهت پیام بدم،من ایمیلم مشکل داره
خانمی
9 فروردین 93 11:58
عزیزم ایمیلم رو گرفتی. منتظرت هستم
مامان رها
5 خرداد 93 12:36
سلام چه نازگلی ماشالله خوشحال میشم به وب دخملی منم سر بزنی و منو بلینکی من شما رو لینک کردم
مامان رها
12 تیر 93 1:01
ماه مبارک رمضان مبارک التماس دعااااااااا داریمااااااااااا