مهدیه زهرا جانمهدیه زهرا جان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره
فاطمه حسنا جانفاطمه حسنا جان، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره
ریحانه نورا جانریحانه نورا جان، تا این لحظه: 5 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

فرشته کوچولوهای آسمونی لحظات ناب زندگی عشقای مامان و بابا

فرشته کوچولوی منتظر و خانومم

1393/8/28 15:16
نویسنده : یاس نقره ای
871 بازدید
اشتراک گذاری

مهدیه زهرای نازنینم،عشــــــــــــــــــــــــــــق مامان

این روزا خیلی با محبت شدی و حسابی بیتاب دیدن آبجیت....

خلاصه که خیلی هوای منو داری

هر جایی بخوام برم باید باشی تا کمک من کنیبوسمحبت

میرم پیش دکتر عمید،تو هم همرام میای و اونجا حسابی زبون میریزی،دکتر عمید عااااااااااااااااااااشق خودت و قیافت و حرف زدنت شده،همش باهات حرف میزنه و تو جوابشو که میدی دلش میـــــــــــــــــــــــــرهمحبت

همشم به من میگه تو رو خدا صداشو ضبط کنیدا، ازش فیلم بگیریداااااااااا و.....

 

 

 

 

 

هنر مامانی و مهدیه زهراخندونکچشمک

هر چند که تو زیاد دست نمیزنی و بدت میاد....

 

 

 

 

محرم رسید و فضای معنویت و عشق و غم روی تو هم موثر بود و همش دنبال مداحی و مسجد رفتن و سینه زنی بودیمحبت

شب حضرت رقیه چادر سر کردی و پیشونی بند زدی و به قول خودت حضرت رقیه شدیمحبت

موقع روضه خوندن حالت گریه به خودت گرفته بودی و بهم گفتی:

مامانــــــــــــــی،چرا وادعی(واقعی) اشک من نمیاد؟؟؟!!!!!غمگین

منم گفتم مامان فدات بشه،تو همون ادای گریه کردنم در بیاری بسته عزیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــزممممم

تو هم راضی شدی و به تباکی ادامه دادیمحبتبوس

ولی خودتو لوس کردی و عکس ننداختیشاکیعصبانیگریه

تو اولین فرصت عکس میذارم از فدایی سه ساله ی امام حسین(ع) شدنت.....

 

 

 

 

 

روز عاشورا هیئت رفتنی

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

زهرا مامان سید علی
29 آبان 93 10:27
ووووووووووووووووووش عزیزم.چه دخمل نازی.ماشاالله ان شاءالله که زیر سایه امام زمان هم خودت هم خواهرت هم مامان و بابای مهربونت سالم باشید.
مامان پانی و بابا بهروز
2 آذر 93 14:22
نازنین دختر هزارماشالله خیلی ماهه دلم براتون خیلی تنگ شده بود خدا رو شکر که صورت نازشو خندون میبینم ان شاالله به سلامتی و شادی فرشته ی بی بالتو در آغوش بگیری و با وجود این دو فرشته خونه قلبتون همیشه گرم و پر از امید باشه . میبوسم گل خوشرنگم رو و به خدای مهربان میسپارمتون
مامان رها
24 آذر 93 23:53
ماشاله به این دختر ناز وخوشگل که به فکر مامانیش هست به وب دخملی منم سر بزن . نظرتوبگو خوشحال میشم
ساسان اس ام اس
15 دی 93 18:07
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان
پدر و مادر
16 دی 93 7:57
سلام مهديه زهرا، هم اسمش خيلي زيباست، هم خودش، انشاالله خدا براتون حفظش كنه
آیسان ، ترانه
23 بهمن 93 15:02
سلام دوست عزیز ... از وبلاگ زیبای شما دیدن کردم ، خسته نباشید ... خوشحال میشم به من هم سر بزنید ... منتظر حضور و نظرات مکتوب شما هستم ... سپاس ...