مهدیه زهرا جانمهدیه زهرا جان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره
فاطمه حسنا جانفاطمه حسنا جان، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره
ریحانه نورا جانریحانه نورا جان، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

فرشته کوچولوهای آسمونی لحظات ناب زندگی عشقای مامان و بابا

اومدن سومین فرشته کوچولوی آسمونی روز تولد حضرت زهرا

1398/1/29 14:43
نویسنده : یاس نقره ای
743 بازدید
اشتراک گذاری

سلام
من اومدم
با یه فرشته ی آسمونی دیگه
با یه دخمل خوشمل دیگه
خدا رو صد هزار مرتبه شکر که ما رو لایق دونست و بهمون سه تا دختر داد
سه تا فرشته
میگن تو هر خونه ای سه تا دختر باشه
دیگه درهای رحمت خدا به روی اون خونه و اهلش باز شده


ولی بازهم این وروجک مثل قبلی ها زود اومد
و باز هم مثل دوتا گل قبلی توی یه مناسبت خوب

مهدیه زهرا از همون اول میگفت کاش میشد نی نی تولد حضرت زهرا به دنیا بیاد
ولی هم من هم دکتر میگفتیم
اصصصصصلا نمیشه و خیلی زوده

ولی بار آخری که رفتم دکتر
دکتر عمید گفت وضعیت خوب نیست و فکر کنم همون حرف مهدیه زهرا میشه
ای بسا زودتر

ولی استراحت کردم و دخمل خوشگلم
ریحانه نورا خانوم رو رسوندم به روز ولادت حضرت زهرا

و ایشون تشریف آوردن
و خانوم دکتر مثل سر آبجی خوشگلاش و حتی بیشتر
مثل یک مادر دلسوز بالا سرم بود و تمام سعیشو کرد که همون چیزی باشه که من میخوام و...

خدا رو صد هزار مرتبه شکر
شکر
شکر.....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (5)

نظرات (7)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
29 فروردین 98 14:50
ای جان قدمش مبارک باشه.چه اسم های قشنگی دارن گل دخترا خداحفظشون کنه😙
یاس نقره ای
پاسخ
ممنونم عزیز
خیلی لطف دارین😍😘
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
29 فروردین 98 15:20
شادی سهم همیشگی دنیاتون عزیزم😍
یاس نقره ای
پاسخ
ممنونم عزیز
همچنین😍
مامان صدرامامان صدرا
29 فروردین 98 21:11
همیشه به گردش گلم 🌸🌸🌸
قدم نو رسیده مبارکا😚😚
یاس نقره ای
پاسخ
ممنونممم عزیزم
❤️Maman juni❤️Maman juni
7 اردیبهشت 98 23:53
ای جانم قدمتش مبارک 😍
یاس نقره ای
پاسخ
ممنونمممم عزیزم
مامان آیسلمامان آیسل
11 تیر 98 18:05
سلام دوست قدیمی من....واییی با دیدن دوباره وبلاگتون کلی خوشحال شدم براتون....خدا حفظشون کنه...منو یادتونه؟؟مامان ؟ایسل
یاس نقره ای
پاسخ
سلام عزیزمممم  راستش اولش یادم نبود،ولی رفتم تو وبلاگ یادم اومد....عاشق ترکی نوشتنتون بودم و هستم................هنوزم دیر نشده،برا ایسل خوشگل یه خواهر یا برادر بیار.........گناه داره تنهااا..........خیلی خوشحالم کردی که پیام دادی،دختر ماهتو ببوس
مامان آیسلمامان آیسل
11 تیر 98 18:07
و عمر چقدر زود میگذره....کاش منم تا حالا حداقل یکی دیگه داشتم...البته قسمت....دختر منم کم مونده 8 سالش بشه
عمه فروغعمه فروغ
30 مرداد 98 12:24
قدم نو رسیده مبارک، خدا دسته گلاتون رو حفظ کنه
یاس نقره ای
پاسخ
ممنونممم عزیزممم