مهدیه زهرا جانمهدیه زهرا جان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره
فاطمه حسنا جانفاطمه حسنا جان، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره
ریحانه نورا جانریحانه نورا جان، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

فرشته کوچولوهای آسمونی لحظات ناب زندگی عشقای مامان و بابا

باز اومدم با فرشته های قشنگم

1397/11/17 1:43
نویسنده : یاس نقره ای
352 بازدید
اشتراک گذاری

سلام
دوباره بعد مدتها میخوام یه گزارش تصویری از فرشته های آسمونیم که دیگه هر کدوم برا خودشون خانومی شدن بذارم

مهدیه زهرا که چند روزه دیگه 8 ساله میشه
و فاطمه حسنا که چند روزه 4 سالش تموم شده و همش میگه دیگه بزرگ شدم 4 سالم شده
اون موقع که کوچیک بودم و سه سالم بود فلان کارو میکردم
فاطمه حسنا عالی نقاشی میکشه
یعنی با حوصله وقت میذاره
تا بیکار میشه
میشینه به نقاشی کشیدن
و برا همشونم داستان تعریف میکنه

مهدیه زهرا خانوم هم کلاس دومه
و پارسال رفت مدرسه ی غیرانتفاعی و کلی اذیت شدیم همگی
زود میرفت و دیر میومد و کلی تکلیف و فشار و...
غیر از بحث مالیش
کلی اعصابمون رفت
فاطمه حسنا هم حسابی کلافه بود و رابطه ی خوب دوتا خواهر ناز
قطع شده بود کلا

ولی امسال گذاشتیم دولتی و کلی حال میکنیم و خوش میگذره

علاوه بر مدرسه کلاس والیبال و کلاس قرآن هم میره و تازه روزهایی که مشق هاشو زود مینویسه
حوصله اش سر میره
فاطمه حسنا هم میذاره مشقاشو بنویسه و تموم بشه و کلی باهم بازی میکنن و حال میکنن و بعضی اوقات چاشنی و فلفل و اینا هم داره البته

کلاس چرتکه هم بعد ترم 10 (کلا 12 ترمه) فعلا فاصله انداختیم
اینو فقط نوشتم که تجربه ام رو بگم به کسایی که میخونن
خیلی چیز بیخودیه
الکی خودتون و بچه هاتونو اذیت نکنید
مگه اینکه یه بچه ای یه علاقه ی وصف نشدنی و فوق العاده به ریاضی داشته باشه و...
که باز اگه من بودم نمیذاشتم چرتکه
چون بااااااید روزی نیم تا یک ساعت تمرین کنند
وگرنه یادشون میره
یه هفته تمرین نکنند یادشون میره

دیگه چی رو تعریف کنم؟!

دخترام کلی تفاوت دارند
ظاهری و باطنی
ولی هر کدوم یه جور دل میبرن از مامانشون و باباشونو اطرافیان

همیشه از بچگی دوست داشتم دوقلو داشته باشم
مخصوصا عاااااشق دوقلوی همسان بودم
علی الخصوص دوتا دختر

به خاطر همینم همیشه دوست داشتم اگه بچه هام دوقلو هم نشدند
کپی همدیگه باشن

و اولا همش دنبال یه چیز کوچولوشون که شبیه همدیگه باشه میگشتم
ولی الان خیلییییییی خوشحالم که دوتا فرشته ی ناااااز دارم که باهم متفاوتن
همین تفاوت هاشون قشنگه و دلبرررر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)