مهدیه زهرا جانمهدیه زهرا جان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره
فاطمه حسنا جانفاطمه حسنا جان، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره
ریحانه نورا جانریحانه نورا جان، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

فرشته کوچولوهای آسمونی لحظات ناب زندگی عشقای مامان و بابا

دیگه خانم شدی عزیز دلم

1390/2/29 19:50
نویسنده : یاس نقره ای
1,334 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی بعد کش و قوس زیاد و پرس وجو و کلی ترس و استرس و.... بالاخره دیروز گوشهای کوچولو و خوشگلت جیگرتر شد و به یه نگین خوشگل منور شد،

خودم هم این درد و کشیدم ولی انگار درد تو خیلی کمتر بود،اولش یکم گریه کردی ولی تا بیایم تو ماشین آروم بودی و میخندیدی و حرف میزدی.

حالا غیر از اینکه خیلی کارا میکنی ،حرف میزنی و میخندی و میخوای بدویی و تا دستتو میگیریم میخوای بلند شی و خنده و حرف زدن بقیه رو میفهمی و... کاملا بوس کردن رو هم متوجه میشی و خوشت میاد و میخندی...

اصلا یکی از بازیهامون اینه که کف پاتو میبوسم و تو خوشت میاد و میخندی،وقتی نمیبوسم پاتو تکون میدی و میاری بالا یعنی بازم بوس....

خیلی هم شکمویی ماشالله،دیشب مامان فاطمه خیار آورد دم دهنت،شروع کردی به میک زدن،بعدش که خیارو گذاشت رو میز خم شده بودی و دست و پاتو تکون میدادی،یعنی بازم بده،بعد که دیدی فایده نداره زدی زیر گریه و مامان مجبور شد بلند شه و بگردونتت.

ضمنا خیلی هم بغلی شدی و وقتی تو بغلمونی وایمیستیم گریه میکنی که راه برو که من همه جا رو ببینم و لذت ببرم و... 

قبل سوراخ کردن گوشت که رفتی حموم

 

 

بعد از اینکه گوشتو سوراخ کردیم و الحمدلله تو سرحال بودی

 

 

مهدیه زهرا با اون نگین خوشگل روی گوشش که خانوم تر شده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

mally
5 خرداد 90 22:50
وااااااای خدای من چه فرشته کوچولویییییییییی من که مردم! چه چشمای نازی چه گوشواره خوشرنگی! مممممممممممممماچ
مامی آیلین
8 خرداد 90 17:41
سلام هزار ماشالله به این دختر خوشگل میدونی که دختر شما 1روز از دختر من بزرگتره اسم دخترم آیلینه کپی لباس لی دخترت رو هم آیلین من هم داره خوشحال میشم به وبلاگ دخترم سر بزنی
مامان زهرا نازنازی
15 خرداد 90 16:47
سلام خدا گل دختر نازتون رو حفظ کنه. مبارک باشه گوشواره دار شدنش