مهدیه زهرا جانمهدیه زهرا جان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره
فاطمه حسنا جانفاطمه حسنا جان، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره
ریحانه نورا جانریحانه نورا جان، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

فرشته کوچولوهای آسمونی لحظات ناب زندگی عشقای مامان و بابا

تولد مامانی

1390/3/17 11:19
نویسنده : یاس نقره ای
552 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی خوشگلم امروز تولد من بود.تو هم یه لباس بامزه پوشیدی و رفتیم خونه مامان فاطمه اینا.

همه بهم هدیه خوشگل دادن،بابا اینا اتو مو،خاله ساعت،بابایی کفش و دو تا گوشواره،

واز همه مهمتر تو که یه چراغ خواب خیییییییییییییییییییییلی خوشگل بهم دادی ویه کارت تبریک که توش نوشته بودی مامانی خودم بزرگ میشم برات تولد میگیرم و کادو میخرم.دوست دارم.

(البته دست بابایی درد نکنه)

البته مامانی یه هدیه خودت بهم دادی،اونم این بود که شب تولدم برای اولین بار وقتی باهات حرف میزدم از ذوق جیغ میکشیدی(جیغ ذوق کردن) بعد با صدای بلند قه قهه میزدی.!!! niniweblog.comو اینکه با همون صدای بلند قشنگ حرف میزنی هم با ما همه با عروسکات!!!! 

اینم مهدیه زهرا تو تولد مامانی

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زهرا بابا...!
10 مرداد 90 23:05
سلام بر مادر گرامی مهدیه زهرا دیشب مادر گرامی خودتون همراه پدر گرامی،تشریف آورده بودن منزل ما؛برای خوش و بش و چشم روشن گویی برای برگشتن مامان و بابای من از عمره...خلاصه مادربزرگ با کلی آب و تاب تعریف کرد که نوه اش صاحب وبلاگ هست و زود زود هم آپ می کنه و...خلاصه مُخ ما رو زد که بیایم وبلاگ جیغیلی شما رو پیدا کنیم! تو گوگل سرچ زدیم،خوشگل خانوم شما پیدا شد...می دونستی من بچه ات رو تا حالا ندیده بودم؟!!حالا حسابی عکس هاش رو دیدیم حانیه(خواهرم) هم کنارم نشسته بود و دوتایی کلی ذوق کردیم و کلی قربون صدقه ی مهدیه زهرای گوگولی رفتیم خدا حفظش کنه عزیزم ان شا الله زودتر ببینمت
atieh
4 مهر 90 16:47
salammmmmmmmmm...khoda hefzesh kone in koloocheye mamani ro ..mashalla mashalllaaaaa man asheghesh shodammm pas majbooram zoooooode zood biam bebinmaesh