مهدیه زهرا جانمهدیه زهرا جان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره
فاطمه حسنا جانفاطمه حسنا جان، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره
ریحانه نورا جانریحانه نورا جان، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

فرشته کوچولوهای آسمونی لحظات ناب زندگی عشقای مامان و بابا

مهدیه زهرا ی خود شیفته

1390/3/12 11:23
نویسنده : یاس نقره ای
2,178 بازدید
اشتراک گذاری

 

راستی مامانی خوشگلم شما خیلی خود شیفته تشریف دارید چون وقتی میبرمت جلوی آینه،در حال گریه هم باشی اول میگی ا(تبارک الله الاحسن الخالقین) بعد ذوق میکنی و میخندی و با خودت حرف میزنی و حال میکنی.  niniweblog.com

البته همه شیفته فرشته کوچولوی من هستن.

یک بار هم که داشتی گریه میکردی پرتت کردم هوا ذوق کردی وغش کردی از خنده. خودتو  شل میکردی که یعنی دوباره منو بنداز بالا!!!!

niniweblog.com

بعدش زیر گلوتو خوردم و باز تو از ته دل میخندیدی و سرتو بالا نگه داشته بودی که یعنی یالا بازم بخور حال کنیم.

یه حرکت جیگر دیگه اینه که وقتی شیشه بهت میدم با دستای کوچولو و نازت هر دو طرف شیشه رو سفت میگیری و میخوری.niniweblog.com

کاش میشد از همه ی این لحظات فیلم گرفت که بمونه چون مطمئنم دلمبرای این روزا خیلی تنگ میشه.

یکی هم همچین محکم دست و پا میزنی که یه بار باباغفور دستشو گذاشت زیر پات که پاتو به زمین نکوبی،یه بار هم بابایی دستشو گذاشت روی شکمت که با دستت به شکمت مشت نزنی!!!

niniweblog.com

اینم چند تا عکس با لباس i love mammy که من عاشقشم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آتین
17 خرداد 90 17:21
ای جاااااان مژه هاشووووو خدا حفظش کنه خیلی خوشگله ماشالله
sanaz.kh
3 مرداد 90 18:55
بنام خداوندی که به غنچه خنده آموخت و به ابر باران رحمت میخواستم بگم مامان یاس نرقه ای.... من عاشق رنگ بنفشم میشه خواهش کنم تن مهدیه زهرا جون ،دختر عشلتون یه لباس بنفش تن کنید بعد خالش ازش عسک بگیره ،بذارین تو وبلاگ من ببینمش مثل گل بنفشه... آخه دخترتون یکی از گل های بهشته ، من یه ئوچولو ببینمش و از دیدنش لذت ببرم خواهش میکنم ....خواهش میکنم ........ باشه!!!!! در پناه خدا