مهدیه زهرا جانمهدیه زهرا جان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره
فاطمه حسنا جانفاطمه حسنا جان، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره
ریحانه نورا جانریحانه نورا جان، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

فرشته کوچولوهای آسمونی لحظات ناب زندگی عشقای مامان و بابا

سفر سرکلاته و خوش گذرونی

1393/6/24 14:58
نویسنده : یاس نقره ای
1,198 بازدید
اشتراک گذاری

 

الهی بمیرم براااااااااااااااااااااااات مامانیبوس این روزا حال من خیــــــــــــــــــــــــلیییییییییی بد بود و برا تو مامان خوبی نبودم

تصمیم گرفتیم با یه مسافرت هم حال و هوای تو عوض بشه(که از همه دلیلا مهمتر بود) هم بابایی،هم من ....

خونه ی سرکلا رو هم ببینیم و.....

دلو زدیم به دریا و رفتیم،اونجا حال من بهتر بود،تو هم که حسابییییییییییییییییی بازی میکردی و خوشحال بودی و .... خلاصه برا تقویت روحیه خیلی لازم و خوب بود

اینم عکسات

 

 

در حین بازی با باند پنکه و عکس بی هوا

نمیذاشتی از موهای نازت عکس بگیریم

 

 

 

بعد اومدن از جنگــــــــــــــــــــــــلخواب

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان پانی و بابا بهروز
2 آذر 93 14:43
سلام عزیزم ان شا الله همیشه به گردش و سفر با تن سالم قربون دختر نازم برم با موهای خوشگش مامان جون صدقه یادت نره برای فرشته کوچولو عزیزم نگران نباش اگر این مدت به خاطر شرایط جسمی نتونستی زیاد به گل دختر رسیدگی کنی به جاش شما براش بهترین کار رو کردین و بالاترین هدیه رو برای روزهای آینده اش براش دارین ان شا الله که قدر همدیگر رو بدوننو عاقبتشون به خیر باشه. التماس دعای زیاد دارم مادر مهربان
مامان رها
24 آذر 93 23:54
ماشالله چه موهای نازی من عاشق موی بلندم هیچوقت کوتاهش نکن مامانی