مهدیه زهرا جانمهدیه زهرا جان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره
فاطمه حسنا جانفاطمه حسنا جان، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
ریحانه نورا جانریحانه نورا جان، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

فرشته کوچولوهای آسمونی لحظات ناب زندگی عشقای مامان و بابا

انقدر شیطونی نکن

1390/2/22 18:09
نویسنده : یاس نقره ای
596 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ١٦ فروردین روی تخت نشسته بودم و بعد شیر دادن داشتم باد گلوتو میگرفتم و تو هم مثل همیشه از این کار خوشت نمیومد،وروجک بازی در آوردی و نمیدونم چی کار کردی ،داشتی از دستم میفتادی،یه جوری که من تقریبا از فاصله ١٥ سانتی دستم و انداختم به صورتتو تو هوا گرفتمت تو هم دردت گرفت و زدی زیر گریه،منم سفت بغلت کردم و همینطوری گریه میکردم،دلم هم پر بود.....

بعد زنگ زدم و به بابایی گفتم یه صدقه بذاره کنار(دوباره با گریه خفن)

داشتم میمردم جوجو،دیگه شیطونی نکنی ها!!!!!!!!!!!!  niniweblog.com

همون روز بعد عزاداری وقتی خواب بودی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)