مهدیه زهرا جانمهدیه زهرا جان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره
فاطمه حسنا جانفاطمه حسنا جان، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره
ریحانه نورا جانریحانه نورا جان، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

فرشته کوچولوهای آسمونی لحظات ناب زندگی عشقای مامان و بابا

عید مبعث

1390/4/9 12:20
نویسنده : یاس نقره ای
686 بازدید
اشتراک گذاری

.مامانی خوشگلم،عزیز دلم ،نازنینم،

امروز عید مبعثه،روزی که حضرت محمد(ص) به پیامبری مبعوث شدند و قرآن کریم یکباره به قلب مبارکشون نازل شد.

تو این روز عزیز تو به من یه عیدی خیییییییییییلی خوب دادی،

رو تشک بازیت بودی و من تو اتاق بودم که شروع کردی به غر زدن،من اومدم و گفتم سلام چیه مامانی؟

تو هم ذوق زده شدی و 2.3 دیقه دست و پا میزدی و بهم نگاه میکردی و میخندیدی ،منم که ذوق مرگ،انقدر هیجان زده شده بودم که میخواستم خودمو از پنجره پرت کنم پایین.هه هه هه....

همه هم وقتی تو رو دیدن گفتن چقدر بزرگ و خوشگل شده،چقدر تغییر کرده،شبیه تو شده و...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)