مهدیه زهرا جانمهدیه زهرا جان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره
فاطمه حسنا جانفاطمه حسنا جان، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره
ریحانه نورا جانریحانه نورا جان، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

فرشته کوچولوهای آسمونی لحظات ناب زندگی عشقای مامان و بابا

سالروز امامت امام زمان و زندگی ما

1391/11/2 1:30
نویسنده : یاس نقره ای
1,077 بازدید
اشتراک گذاری

 

دعا میکنم غرق باران شوی

چو بوی خوش یاس و ریحان شوی

چو یاران مهدی شمارش کنند

دعا میکنم جزء یاران شوی

 

اما شما:

دعا کن منم غرق باران شوم

غبار کف پای یاران شوم

چو یاران مهدی شمارش کنند

نگاهی به این قطره باران کنند

 

 

مهدیه زهرای قشنگم

عشق مامان

امروز سالروز به امامت رسیدن امام زمان(عج)است

و دو مناسبت مهم زندگی ما

پنجمین سالگرد ازدواج من و بابایی

و دومین سالگرد پا گذاشتن فرشته کوچولوی آسمونی ما به زمین

مبارکت باشه عزیز دلم

و مبارکمون باشه

 

انشاالله تا آخر آخر همه زندگیمون با کمک و عنایت خودشون متصل به امام زمان(عج) و ائمه(ع) باشه.

الهی آمین

 

 

راستی مامان قشنگم از چند روز پیش حرف زدنت خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی پیشرفت کرده و تقریبا هر کلمه ای که ما میگیم و تکرار میکنی

حالا که کلمه های سخت رو میگی ولی خاله نمیگی خاله زینب از دستت خیلی شاکیه و میخورتت و میگه من به حساب تو میرسم و....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامانی طهورا
7 بهمن 91 13:50
سلام عزیزمهربون ممنونم که اومدین پیشمون منم با کمال میل شما رو لینک میکنم ضمنا معذرت میخوام که بعضی از پستای خصوصیمون رمزدارن و نمیتونم رمز در اختیارتون بزارم بازم ممنونم
مامان چند تا فرشته
23 بهمن 91 17:10
تولد عسلک مبارک
لاله
23 بهمن 91 19:57
مهدیه زهرا جون تولدت مبااارک عزیزم
مامان آوا
23 بهمن 91 22:16
تولدت مبارک
قالبهای کودکانه مادام بوفی
1 اسفند 91 8:31
سلام عزیزم دوستداری یه قالب برای وبلاگت داشته باشی که با عکس نی نی خودت طراحی شده باشه.... میتونی به کلبه ما بیای و قالبهایی دوستا و مامانای گل بقیه نی نی ها سفارش دادن رو ببینید... هر روز 1 قالب اضافه میشه.... جاتون خالی نباشه